top of page
DGR Amsterdam - event fotografie

(bedrijfs) event

Yes! Jouw event of bedrijfsuitje komt steeds dichterbij. Met foto's en een aftermovie leggen we onvergetelijke herinneringen vast voor je team of deelnemers, en verzamelen we waardevol promotiemateriaal voor je volgende event.

DGR_AMS_fleurvanaalst_-235.jpg
DGR_AMS_fleurvanaalst_-129.jpg
MR8A1078-2.jpg
DGR_AMS_fleurvanaalst_-321.jpg

Wat wil je bereiken met de foto's en/of video's is een essentiële vraag die centraal staat in het proces. Of het nu gaat om het documenteren van de sfeer of het in beeld brengen van de interacties tussen deelnemers. Samen kijken we naar de planning van het evenement om de meest belangrijke momenten vast te leggen.

Uitgebreide voorbereiding

waarom mainframez?

Ik ben discreet aanwezig en fungeer als een 'fly on the wall', waardoor de deelnemers zich volledig kunnen concentreren op hun ervaring zonder afleiding. Dit resulteert in authentieke en spontane beelden die de ware emoties en ervaringen van het evenement vastleggen.

Een 'fly on the wall'-aanpak

waarom mainframez?

IMG_9607 kopie.jpg

Bovendien streef ik ernaar om highlightfoto's op dezelfde dag te leveren, zodat je ze direct kunt gebruiken voor een post op LinkedIn of persbericht. Deze snelle levering maakt het mogelijk om het momentum van het evenement vast te leggen en direct te benutten voor je marketing- en communicatiedoelen.

Highlight foto's dezelfde dag geleverd

waarom mainframez?

fotografie

v.a. €399

event klein

  • 2 uur fotograferen op locatie

  • tot 50 bewerkte foto's

  • waarvan 5 highlight foto's dezelfde dag geleverd

v.a. €699

event halve dag

  • 4 uur fotograferen op locatie

  • tot 100 bewerkte foto's

  • waarvan 5 highlight foto's dezelfde dag geleverd

v.a. €999

event hele dag

  • 8 uur fotograferen op locatie

  • tot 150 bewerkte foto's

  • waarvan 5 highlight foto's dezelfde dag geleverd

videografie

v.a. €949

event halve dag

  • 4 uur filmen op locatie

  • audio opname (& eventueel testimonials)

  • een aftermovie van 2 minuten in 4K

  • 1 revisie ronde

v.a. €1449

event hele dag

  • 8 uur filmen op locatie

  • audio opname (& eventueel testimonials)

  • aftermovie van 3+ minuten in 4K

  • 20-60 seconden teaser voor social media

  • 1 revisie ronde

jouw investering

Ieder pakket is inclusief: 

  • intakegesprek

  • telefonisch overleg om de planning en doelstelling door te nemen

Ieder pakket is exclusief: 

  • btw (21%)

  • reiskosten vanaf Breda

Extra bijboeken: 

  • short video (15 sec.) - €80 ex btw

  • 3 short video's - €200 ex btw

Ondanks ik basis pakketten aanbied, draait het toch vaak om maatwerk. Elk project is uniek, net als jouw behoeften en doelen. Mogelijk organiseer jij een meerdaagse event of ben je opzoek naar een combinatie van foto en video, samen kunnen we kijken naar wat past bij jouw visie en budget. 

lieve woorden

Julian - Coach

“Fleur heeft passie voor haar werk en is keigoed in wat ze doet! Ze heeft oog voor detail en geeft duidelijke richting / instructies aan om de vetste shots te maken voor jouw personal brand of ander (zakelijk) project. Ze is ook heel meedenkend, goed voorbereid en snel met editen + afleveren van het eindresultaat. Kortom, absoluut het boeken waard”

lieve woorden

Kristie - Oprichter Fuse & Health festival

"Bij onze opdracht moest Fleur van locatie naar locatie om foto’s en video’s te maken. Ze is erg vriendelijk en denkt mee. De aftermovie en foto's zijn zoals we ze graag willen. In de toekomst werken we zeker weer met haar. Ze is toegankelijk, kan goed met klanten omgaan en weet goed hoe ze op de situaties kan interacteren. Bedankt!!"

lieve woorden

Anne May - Pinky Promises

"Al twee keer ontzettend fijn samen mogen werken. Fleur begrijpt altijd goed hoe wij iets willen maar denkt ook fijn mee en geeft waardevolle input. Ze let goed op details en levert kwaliteit, dat maakt dat wij al het vertrouwen in haar hebben tijdens een shoot. Haar creativiteit en vakkundigheid resulteren in de mooiste beelden. Wij kijken uit naar nog veel meer shoots samen."

DGR Amsterdam - event fotografie
DGR Amsterdam - event fotografie
MR8A5072.jpg
  • Wat leuk dat je interesse hebt! Via de contact pagina kan je een (telefonisch) introductie gesprek aanvragen. Hierin bespreken we wat jouw behoeften zijn en welk pakket het beste bij je bedrijf past.

     

    Hierna volgt een online vragenlijst. Ik ben van mening dat een goede voorbereiding cruciaal is, daarom is het belangrijk om ervoor te zorgen dat we van tevoren op één lijn zitten. 

    We zullen een call plannen (verwacht een duur van een kwartier). In dit gesprek kunnen we de locatie en planning doornemen. 

    Tijdens de pre productie zullen eventuele contracten worden ondertekend.

  • Op de opnamedag zorg ik ervoor dat ik minimaal een kwartier voor aanvang op locatie ben. Op deze manier heb ik voldoende tijd om mijn camera-apparatuur in te stellen en te controleren.

     

    Jij hebt van tevoren aangegeven hoeveel uur je wilt dat ik aanwezig ben, en deze uren zullen we optimaal benutten. Ik zal grotendeels als een 'fly on the wall' aanwezig zijn, zodat de aandacht volledig bij de deelnemers blijft.

  • Belangrijk feitje: Tijdens de opnames zie je mij actief bezig, maar de tijd die nodig is achter de schermen voor de nabewerking is minstens twee keer zo lang. Deze tijd is meegerekend in de totaalprijs.

    Afhankelijk van het gekozen pakket:

    • Foto's. Binnen 24 uur ontvang je 5 highlight foto's. Binnen 5 werkdagen na de opnames ontvang je de rest van de bewerkte foto's.

    • Video's. Binnen 5-7 werkdagen ontvang je een preview van de bewerkte video('s) via Wetransfer. Hierbij heb je de mogelijkheid om kleine aanpassingen door te geven. Deze zal ik z.s.m. verwerken, waarna je de definitieve video('s) ontvangt.

aanpak

& opbouw van de prijs

bedrijfsuitje fotografie

hoe zit het met de AVG?

Als bedrijf of organisator dien je rekening te houden met de AVG en het portretrecht van deelnemers. Dit is een belangrijk onderdeel, dus zorg ervoor dat je je hier goed over inleest. 

DGR Amsterdam - event fotografie
DGR Amsterdam - event fotografie

veelgestelde vragen

  • Ik begrijp hoe storend klikkende geluiden kunnen zijn, omdat ik zelf als deelnemer aanwezig ben geweest bij evenementen waarbij dit het geval was. Mijn camera heeft een functie om dit geluid te vermijden, zodat de opnames ongestoord kunnen verlopen.

  • Het is ideaal als er voldoende natuurlijk licht aanwezig is tijdens de opnames. Indien mogelijk is het aan te raden gordijnen open te houden of het evenement buiten te houden. Hoewel mijn camera interne functies heeft om beelden op te lichten, kan dit leiden tot ruis en afbreuk doen aan de beeldkwaliteit die we nastreven.

  • Ja, natuurlijk! Een paar dagen na de shoot ontvang je een link naar een klant galerij waar al je foto's te vinden zijn. Je kunt deze galerij vervolgens delen met je deelnemers. Ze kunnen de foto's bekijken en downloaden door middel van een speciale code die ik verstrek. Op deze manier kunnen je deelnemers gemakkelijk en veilig toegang krijgen tot de foto's van jouw evenement.

  • Ik respecteer volledig de wensen met betrekking tot privacy. Daarom streef ik ernaar voorafgaand aan het evenement mezelf voorstellen en toestemming vragen aan alle deelnemers om hen vast te leggen (vaak voor evenement t/m 50 deelnemers). Als je liever niet op beeld verschijnt, zal ik er zorg voor dragen dat je niet gefotografeerd of gefilmd wordt, of dat je gezicht niet herkenbaar in beeld komt. Lees meer over hoe je als bedrijf rekening houdt met de AVG:

    lees meer AVG
  • Nee, bij zakelijke events deel ik geen onbewerkte beelden. Er wordt gestreefd naar de hoogste kwaliteit en professionele uitstraling van de eindproducten, wat inhoudt dat elke foto en video zorgvuldig wordt bewerkt tijdens de nabewerkingsfase. Echter, als je extra beelden wilt bestellen, kun je dit zeker aangeven.

bottom of page